Sunday, July 24, 2011

Menulis di awan

Post ini ditulis ketika berada di awan biru..sekadarp menghilangkan kerinduan pada yang tersayang..final hasilnya akan diupload setelah tayar kapal terbang menjejak ke tanah..
Outstation walau sehari,anak2 tersayang akan dihantar ke kampung..jangan sangka kerana si ayah tidak betah menjaga anak..walhal kerana memahami si ayah biasa keseorangan sedari kecil hingga menginjak ke alam dewasa..setelah menimang cahaya mata baru lah berkongsi hidup (dlm erti kata sebenar) bersama insan lain..mungkin masih belum memahami kerenah anak2 yg memerlukan perhatian, kerap kali anak2 dibiar membuat aktiviti sendiri..
Lantaran itu, memikirkan usia kedua anak yang smakin meningkat (irdina - 2 thn 5 bln, umar - 1 thn 3 bln),dan telah menjangkau proses penerokaan..banyak aktiviti mereka perlu dipantau..larangan,nasihat perlu sentiasa dilontarkan..pujian juga wajib diberikan atas perilaku yang layak..sebab itu,tempat selayaknya adalah bersama uwan & atok di kampung..
Tunggu lah sehingga si ayah telah benar2 bersedia & usia anak telah smpai peringkat matang nya..(mungkin ketika itu,si ibu telah tua..dan tidak ke mana2)..heheh..

"post ini hanya diupload stlh pulang ke melaka pada 23julai2011"

posted from Bloggeroid

0 komen: