Friday, December 16, 2011

saya suke~

saya suke bila awak sentiasa ada...
...sebab awak kan teman sejiwa saya

saya suke bila awak sentiasa ada...
...sebab awak kan sahabat baek saya

saya suke bila awak sentiasa ada...
...sebab awak kan kesayangan saya

saya suke bila awak sentiasa ada...
...sebab awak kan pelengkap hidup saya

saya suke bila awak sentiasa ada...
...sebab awak kan pengkritik tetap saya

saya suke bila awak sentiasa ada...
...sebab awak kan pelanggan setia masakan saya

saya suke bila awak sentiasa ada...
...sebab awak kan teman suka duka saya

saya suke bila awak sentiasa ada...
...sebab awak kan kawan bertekak saya

saya sangat-sangat suke bila awak sentiasa ada bersama...
...sebab awak lah incik suami saya dan ayah kepada anak-anak kita
...semoga jodoh kita sentiasa dalam lindungan Allah selalu
superelle : gambar lain yg lebih clear..as u wish my dear


2 komen:

SoSoMe said...

wahhhhh...haa,,,kan molek gituuu...aww...santek santek....

IrdinaZareef said...

cehhhh...di suatu masa dahulu ye kwn2